Prima geknipt, prima sfeer, prima prijs. Aanrader!
Ina
-
ongeveer 5 jaar geleden
Heerlijk rustig bij Brenda! Goed geknipt en gekleurd! Meer dan tevreden!
Marion
-
ongeveer 5 jaar geleden
Nog maar pas op eigen houtje. Nu al goed!
Ronan
-
ongeveer 5 jaar geleden
Angela
-
ongeveer 5 jaar geleden
Perfect! Zeer klantvriendelijk
Mirjam
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ik ben heel blij met “ mijn” kapper! Prima salon met fijne sfeer! Een aanrader
Anneke
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super , gastvrij ! Prima kapster . Niets op aan te merken , ga zo door
Ploni
-
ongeveer 5 jaar geleden