5.0
gebaseerd op 137 reviews

Prima geknipt, prima sfeer, prima prijs. Aanrader!

Ina - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk rustig bij Brenda! Goed geknipt en gekleurd! Meer dan tevreden!

Marion - ongeveer 5 jaar geleden

Nog maar pas op eigen houtje. Nu al goed!

Ronan - ongeveer 5 jaar geleden
Angela - ongeveer 5 jaar geleden

Perfect! Zeer klantvriendelijk

Mirjam - ongeveer 5 jaar geleden

Ik ben heel blij met “ mijn” kapper! Prima salon met fijne sfeer! Een aanrader

Anneke - ongeveer 5 jaar geleden

Super , gastvrij ! Prima kapster . Niets op aan te merken , ga zo door

Ploni - ongeveer 5 jaar geleden