Het was weer een super afspraak
-> top geknipt
-> mooi gekleurd
-> gezellig en goed gesprek
-> lekkere thee met zoets
Wat wil een mens nog meer?
๐
Brenda is spontaan, geeft je aandacht, heeft kennis van zaken, dat alles in een mooi ingerichte kapsalon
Was weer een relaxte verwennerij. Ben blij met je!๐
Gezellig, leuke gesprekken, fijne ruimte, lekker bakje koffie en super blij met het eind resultaat.
Onze dochter van 3 is voor het eerst geknipt, hier speelde Brenda goed op in, een goede afspraak en een blij geknipt klantje.
Een deskundige en vriendelijke kapsalon. Denkt met je mee en de koffie is er heerlijk! Altijd weer een klein feestje!
Ik vind Brenda een fijn persoon en goede kapster. Daarom ben ik blij dat zij mijn haar kan blijven knippen. ๐
Vriendelijk ontvangst en kundig knipwerk
Ik ben erg tevreden met mijn kapsel, al jaren ervaring met Brenda een echte Topper