5.0
gebaseerd op 137 reviews

Het was weer een super afspraak
-> top geknipt
-> mooi gekleurd
-> gezellig en goed gesprek
-> lekkere thee met zoets
Wat wil een mens nog meer?
๐Ÿ˜ƒ

Linda - ongeveer 5 jaar geleden

Brenda is spontaan, geeft je aandacht, heeft kennis van zaken, dat alles in een mooi ingerichte kapsalon

Joke - ongeveer 5 jaar geleden

Was weer een relaxte verwennerij. Ben blij met je!๐Ÿ’‹

Esther - ongeveer 5 jaar geleden
Anne - ongeveer 5 jaar geleden

Gezellig, leuke gesprekken, fijne ruimte, lekker bakje koffie en super blij met het eind resultaat.

Jessica - ongeveer 5 jaar geleden

Onze dochter van 3 is voor het eerst geknipt, hier speelde Brenda goed op in, een goede afspraak en een blij geknipt klantje.

Samantha - ongeveer 5 jaar geleden

Een deskundige en vriendelijke kapsalon. Denkt met je mee en de koffie is er heerlijk! Altijd weer een klein feestje!

Irma - ongeveer 5 jaar geleden

Ik vind Brenda een fijn persoon en goede kapster. Daarom ben ik blij dat zij mijn haar kan blijven knippen. ๐Ÿ˜€

Marjorie - ongeveer 5 jaar geleden

Vriendelijk ontvangst en kundig knipwerk

Jaco - ongeveer 5 jaar geleden

Ik ben erg tevreden met mijn kapsel, al jaren ervaring met Brenda een echte Topper

Sandra - ongeveer 5 jaar geleden