5.0
gebaseerd op 137 reviews

Wij zijn alleen maar positief! Je bent altijd vriendelijk, aardig, gezellig en erg professioneel. Ons haar zit super! Bedankt!!

Xam - ongeveer 5 jaar geleden

Top

Petra - ongeveer 5 jaar geleden

Kon lekker snel langskomen, prima geknipt, uitermate vriendelijk behandeld, redelijke prijs incl. kopje koffie.

Arjan - ongeveer 5 jaar geleden

Ik kon heerlijk ontspannen tijdens de behandeling en het was gezellig. En als eindresultaat super blij met het kapsel!
Mij heb je als klant er bij πŸ˜ƒ

Brenda - ongeveer 5 jaar geleden

Zoals gewoonlijk goed geknipt, en nu voor het eerst geverfd. Heel blij mee. Echt een vakvrouw πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Jeanette - ongeveer 5 jaar geleden

Wij zijn zeer tevreden. Heeft leuke ideeen en altijd gezellig.

Michelle - ongeveer 5 jaar geleden

Goede kapster, gezellig prijs kwaliteit top😊

Patricia - ongeveer 5 jaar geleden

Erg gezellig, prima geknipt en een mooie kleur gekregen ineen heel sfeervol salonnetje!

Birgit - ongeveer 5 jaar geleden

Brenda weet precies wat mijn haar nodig heeft, prettige atmosfeer, zeer goed verzorgd.

Hero - ongeveer 5 jaar geleden
Lars - ongeveer 5 jaar geleden