Wij zijn alleen maar positief! Je bent altijd vriendelijk, aardig, gezellig en erg professioneel. Ons haar zit super! Bedankt!!
Top
Kon lekker snel langskomen, prima geknipt, uitermate vriendelijk behandeld, redelijke prijs incl. kopje koffie.
Ik kon heerlijk ontspannen tijdens de behandeling en het was gezellig. En als eindresultaat super blij met het kapsel!
Mij heb je als klant er bij π
Zoals gewoonlijk goed geknipt, en nu voor het eerst geverfd. Heel blij mee. Echt een vakvrouw ππππ
Wij zijn zeer tevreden. Heeft leuke ideeen en altijd gezellig.
Goede kapster, gezellig prijs kwaliteit topπ
Erg gezellig, prima geknipt en een mooie kleur gekregen ineen heel sfeervol salonnetje!
Brenda weet precies wat mijn haar nodig heeft, prettige atmosfeer, zeer goed verzorgd.