Je voelt je welkom naar wensen wordt geluisterd blij naar huis
Vandaag was mijn eerste kennismaking met Brenda en dat is prima bevallen. Prettige sfeer in haar salon, rustig en je krijgt alle aandacht. Maar als je liever even gaat zitten lezen dan kan dat ook.
Ik ben blij met de service die ik ontving en het is een heerlijk ontspannen bezoek aan de kapper.
Goed geknipt in een gezellige salon.
Na even een “uitstapje” weer terug op het vertrouwde adres.
Het was de eerste keer in je kapsalon, ik heb het als fijn ervaren. Je hebt me goed naar m'n zin geknipt, tot de volgende keer😁
Super goed.
Altijd gezellig en denkt altijd goed mee maar ook eerlijk.
Weer fatantastisch geknipt, bedankt Brenda en tot de volgende keer
Goeie klantvriendelijke service !!!