5.0
gebaseerd op 137 reviews

Je voelt je welkom naar wensen wordt geluisterd blij naar huis

Marian - meer dan 4 jaar geleden

Vandaag was mijn eerste kennismaking met Brenda en dat is prima bevallen. Prettige sfeer in haar salon, rustig en je krijgt alle aandacht. Maar als je liever even gaat zitten lezen dan kan dat ook.
Ik ben blij met de service die ik ontving en het is een heerlijk ontspannen bezoek aan de kapper.

Marion - meer dan 4 jaar geleden

Goed geknipt in een gezellige salon.
Na even een “uitstapje” weer terug op het vertrouwde adres.

Herman - meer dan 4 jaar geleden

Het was de eerste keer in je kapsalon, ik heb het als fijn ervaren. Je hebt me goed naar m'n zin geknipt, tot de volgende keer😁

Karin - meer dan 4 jaar geleden
Isolde - meer dan 4 jaar geleden

Super goed.

Jennifer - meer dan 4 jaar geleden

Altijd gezellig en denkt altijd goed mee maar ook eerlijk.

Daisy - meer dan 4 jaar geleden
loek - meer dan 4 jaar geleden

Weer fatantastisch geknipt, bedankt Brenda en tot de volgende keer

Theo - meer dan 4 jaar geleden

Goeie klantvriendelijke service !!!

Cindy - meer dan 4 jaar geleden