Altijd fijn bij Brenda en blij weer naar huis met een mooi kapsel
Zo blij met Brenda 😊 ben altijd erg blij met m’n kapsels als ik geweest ben
Altijd weer blij als ik bij Brenda ben geweest.
Tis een topkapster.
Hele fijne 1e kennismaking. Prettige sfeervolle ruimte, fijne behandeling en goed overleg hoe mijn wilde krullenbos in toom en in model te krijgen. Heel tevreden. Meteen vervolgafspraak gemaakt.
Ons kind kwam helemaal enthousiast thuis met zijn nieuwe kapsel. Super fijne kapster die goed knipt en heel lief is voor de kinderen.
Ik vond het een hele fijne afspraak en mijn haar is super goed geknipt.
Gewoon een fijne salon en m’n haar is weer heerlijk geknipt
Brenda is een goede, aardige kapster die met je meedenkt , en waar je tevreden de deur uit loopt
Super afspraak weer gehad