5.0
gebaseerd op 137 reviews

Altijd fijn bij Brenda en blij weer naar huis met een mooi kapsel

Brigitte - 22 dagen geleden

Zo blij met Brenda 😊 ben altijd erg blij met m’n kapsels als ik geweest ben

Jessica - ongeveer 2 maanden geleden

Altijd weer blij als ik bij Brenda ben geweest.
Tis een topkapster.

Angelique - 2 maanden geleden

Hele fijne 1e kennismaking. Prettige sfeervolle ruimte, fijne behandeling en goed overleg hoe mijn wilde krullenbos in toom en in model te krijgen. Heel tevreden. Meteen vervolgafspraak gemaakt.

Monique - 4 maanden geleden

Ons kind kwam helemaal enthousiast thuis met zijn nieuwe kapsel. Super fijne kapster die goed knipt en heel lief is voor de kinderen.

Lisa - 5 maanden geleden

Ik vond het een hele fijne afspraak en mijn haar is super goed geknipt.

Sandra - 8 maanden geleden

Gewoon een fijne salon en m’n haar is weer heerlijk geknipt

Marjorie - 9 maanden geleden
Henk - 9 maanden geleden

Brenda is een goede, aardige kapster die met je meedenkt , en waar je tevreden de deur uit loopt

Ploni - 10 maanden geleden

Super afspraak weer gehad

Patricia - 12 maanden geleden