5.0
gebaseerd op 137 reviews

Prettig ontvangen, prima geknipt en weer netsjes de deur uit. wat wil je nog meer, de lachende smiley is zeer terecht.

Leo - meer dan 4 jaar geleden
Petra - bijna 5 jaar geleden

Ik vond het een fijne afspraak en ben met een mooi kapsel naar buiten gegaan. Ik ben zeer tevreden!

Yavanna - bijna 5 jaar geleden

Goede verzorging en prima geknipt!

Harold - bijna 5 jaar geleden

Brenda is open en vriendelijk. De salon heeft een verzorgde, prettige en ruimtelijke uitstraling. En niet onbelangrijk... met een mooi kapsel de deur uitgelopen.

Esther - bijna 5 jaar geleden

Prettig ontvangst door Brenda,duidelijke uitleg wat betreft de toestand van mij haar en een heerlijk bakje koffie erbij…..voelde heel relaxed.
Tot de volgende keer…gr Brigitte

Brigitte - bijna 5 jaar geleden

Geweldig.

Marja - bijna 5 jaar geleden

De salon ziet er tip-top uit. Strak en gezellig tegelijk. Brenda is vriendelijk en zorgt voor een positieve sfeer. Daardoor kom je niet alleen mooier maar ook vrolijker naar buiten dan je naar binnen ging :) En bovenal is zij natuurlijk een zeer ervaren en kundig kapper. Mijn haar zit weer prima!

Helge - bijna 5 jaar geleden
Floris - bijna 5 jaar geleden

Gastvrij ontvangen, blij met de keratine behandeling, erg mooi resultaat!

Bianca - bijna 5 jaar geleden