Prettig ontvangen, prima geknipt en weer netsjes de deur uit. wat wil je nog meer, de lachende smiley is zeer terecht.
Ik vond het een fijne afspraak en ben met een mooi kapsel naar buiten gegaan. Ik ben zeer tevreden!
Goede verzorging en prima geknipt!
Brenda is open en vriendelijk. De salon heeft een verzorgde, prettige en ruimtelijke uitstraling. En niet onbelangrijk... met een mooi kapsel de deur uitgelopen.
Prettig ontvangst door Brenda,duidelijke uitleg wat betreft de toestand van mij haar en een heerlijk bakje koffie erbij…..voelde heel relaxed.
Tot de volgende keer…gr Brigitte
Geweldig.
De salon ziet er tip-top uit. Strak en gezellig tegelijk. Brenda is vriendelijk en zorgt voor een positieve sfeer. Daardoor kom je niet alleen mooier maar ook vrolijker naar buiten dan je naar binnen ging :) En bovenal is zij natuurlijk een zeer ervaren en kundig kapper. Mijn haar zit weer prima!
Gastvrij ontvangen, blij met de keratine behandeling, erg mooi resultaat!