Zoals altijd goed en gezellig en met als kers op de taart Miep!
Daan
-
meer dan 2 jaar geleden
Super Kapster !
Sandra
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijne en lieve kapster die weet wat ze doet🙏
Brigitte
-
meer dan 2 jaar geleden
Carla
-
meer dan 2 jaar geleden
De behandeling was heel fijn en mijn haar zat echt mooi. Goed geknipt en gefohnt. De salon is prachtig ingericht en Brenda is vriendelijk en geïnteresseerd. Graag kom ik nog eens terug.
Yvonne
-
meer dan 2 jaar geleden
Brenda
-
meer dan 2 jaar geleden
Dank je wel voor het knippen van mijn dochter. Ze is erg blij!
Jana
-
meer dan 2 jaar geleden
Prima geholpen door Brenda met goed advies. Erg tevreden over het resultaat!
Jessica
-
bijna 3 jaar geleden
Froukje
-
bijna 3 jaar geleden
Zeer tevreden
Kitty
-
bijna 3 jaar geleden