5.0
gebaseerd op 137 reviews

Ik kom al jaren bij Brenda altijd gezellig en vooral belangrijk ze is de enige kaspter die super goed model kan knippen en( kleuren )waar ikzelf ook nog na mijn eigen wasbeurt mee kan omgaan.💯
Alles naar wens wat een Topper Thankx Brenda 🫶

Sandra - 12 maanden geleden

Heel fijn geholpen goed geluisterd wat ik wilde ben dik tevreden👍👍

Ellen - ongeveer een jaar geleden

Ik ben zeer tevreden. Perfect kapsel. Brenda is zeer professioneel

Karola - ongeveer een jaar geleden

Altijd gezellig in de kapsalon, dankzij Brenda en Miep🐕
Ik ga goed geknipt en blij naar huis!
Groetjes, Karin

Karin - ongeveer een jaar geleden

Wat een fijne kapsalon. Ze heeft aan 1 woord genoeg om te snappen wat je wil.
Zit weer perfect. Dank je wel Brenda

Gilles - meer dan een jaar geleden

Thairapy is een fijne salon waarbij kundigheid en gezelligheid voorop staan.

Esther - meer dan een jaar geleden

Haren zoals altijd weer perfect geknipt. Ben erg blij met Brenda

Jessica - meer dan een jaar geleden

Altijd fijn om geweest te zijn. Gezellig, goed en lekkere koffie.

Marjorie - bijna 2 jaar geleden

This hier fantastisch en me haar ook.
Tot de volgende keer!!!

Henk - bijna 2 jaar geleden

Zeer kundig en een prima verzorgde locatie. Ga zo door

Jaco - bijna 2 jaar geleden