Ik kom al jaren bij Brenda altijd gezellig en vooral belangrijk ze is de enige kaspter die super goed model kan knippen en( kleuren )waar ikzelf ook nog na mijn eigen wasbeurt mee kan omgaan.💯
Alles naar wens wat een Topper Thankx Brenda 🫶
Heel fijn geholpen goed geluisterd wat ik wilde ben dik tevreden👍👍
Ik ben zeer tevreden. Perfect kapsel. Brenda is zeer professioneel
Altijd gezellig in de kapsalon, dankzij Brenda en Miep🐕
Ik ga goed geknipt en blij naar huis!
Groetjes, Karin
Wat een fijne kapsalon. Ze heeft aan 1 woord genoeg om te snappen wat je wil.
Zit weer perfect. Dank je wel Brenda
Thairapy is een fijne salon waarbij kundigheid en gezelligheid voorop staan.
Haren zoals altijd weer perfect geknipt. Ben erg blij met Brenda
Altijd fijn om geweest te zijn. Gezellig, goed en lekkere koffie.
This hier fantastisch en me haar ook.
Tot de volgende keer!!!
Zeer kundig en een prima verzorgde locatie. Ga zo door