Goed geknipt, altijd op tijd, niet wachten, vriendelijk, netjes, waar voor je geld. Kom hier graag. Succes Brenda
Brenda is een topkapster!
Ik kom al enige tijd regelmatig bij Brenda en ben nog steeds een super tevreden klant! Persoonlijke aandacht, fijne ambiance en kwaliteit staan bij haar hoog in het vaandel. Kortom: een echte vakvrouw!
Een kapster die ik van harte kan aanbevelen. Mooie lokatie en uitstekende dienstverlening. Brenda snapte gelijk wat ik wilde en dat voelt natuurlijk super goed. Ik heb meteen een volgende afspraak gemaakt!
Prima behandeling, fijne sfeer. Brenda neemt alle tijd voor je. Ik vind het prima!
Heerlijk een kapster met passie en zo dichtbij huis!
Ja wij, mijn vrouw en ik komen graag bij Brenda. Het is altijd heel relaxed ze knipt fantastisch gewoon een vakvrouw😉
Je vraagt een revieuw opdat je je dienstverlening kan verbeteren....., maar er lijkt mij niets te verbeteren;
beter kan gewoon niet !
Thea