5.0
gebaseerd op 137 reviews

Goed geknipt, altijd op tijd, niet wachten, vriendelijk, netjes, waar voor je geld. Kom hier graag. Succes Brenda

Hero - bijna 2 jaar geleden

Brenda is een topkapster!

Jolien - ongeveer 2 jaar geleden

Ik kom al enige tijd regelmatig bij Brenda en ben nog steeds een super tevreden klant! Persoonlijke aandacht, fijne ambiance en kwaliteit staan bij haar hoog in het vaandel. Kortom: een echte vakvrouw!

Cindy - ongeveer 2 jaar geleden

Een kapster die ik van harte kan aanbevelen. Mooie lokatie en uitstekende dienstverlening. Brenda snapte gelijk wat ik wilde en dat voelt natuurlijk super goed. Ik heb meteen een volgende afspraak gemaakt!

Karola - ongeveer 2 jaar geleden

Prima behandeling, fijne sfeer. Brenda neemt alle tijd voor je. Ik vind het prima!

Marion - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijk een kapster met passie en zo dichtbij huis!

Edith - meer dan 2 jaar geleden
Renate - meer dan 2 jaar geleden
Janne - meer dan 2 jaar geleden

Ja wij, mijn vrouw en ik komen graag bij Brenda. Het is altijd heel relaxed ze knipt fantastisch gewoon een vakvrouw😉

Theo - meer dan 2 jaar geleden

Je vraagt een revieuw opdat je je dienstverlening kan verbeteren....., maar er lijkt mij niets te verbeteren;
beter kan gewoon niet !

Thea

Thea - meer dan 2 jaar geleden