Heel fijn geholpen en mn haar is weer als nieuw!!!
Sandra
-
bijna 3 jaar geleden
Was een gezellig afspraak en mijn dochter is weer uitstekend geknipt 😀
Samantha
-
bijna 3 jaar geleden
Astrid
-
bijna 3 jaar geleden
Geweldige Kapster.
Makkelijk een afspraak maken via haar website.
Ze is vriendelijk en doet je haar perfect.
Ik wordt blij van zo een kapster.
Gilles
-
bijna 3 jaar geleden
Vriendelijk, kundig, goed advies, neemt de tijd, nette sfeervolle zaak
Inge
-
bijna 3 jaar geleden
Eerste afspraak altijd spannend.Nou Brenda een dikke 10 je hebt er weer een klant bij.
Henk
-
bijna 3 jaar geleden
Gewoon weer netjes geknipt met een bakje koffie en een gezellig praatje.
Jack
-
ongeveer 3 jaar geleden
Altijd zonder wachten.Altijd gezellig én comfortabel. Met een goed gekapt hoofd weer naar huis!
Ik ben er blij mee!!
Anneke
-
ongeveer 3 jaar geleden
Altijd prima, je luistert naar wat ik wil, lekker bakkie, gezellig praatje
Petra
-
ongeveer 3 jaar geleden
Goed geknipt, vlot, fijne plek, great service. Dank!
Hero
-
ongeveer 3 jaar geleden