5.0
gebaseerd op 137 reviews

Heel fijn geholpen en mn haar is weer als nieuw!!!

Sandra - bijna 3 jaar geleden

Was een gezellig afspraak en mijn dochter is weer uitstekend geknipt 😀

Samantha - bijna 3 jaar geleden
Astrid - bijna 3 jaar geleden

Geweldige Kapster.
Makkelijk een afspraak maken via haar website.
Ze is vriendelijk en doet je haar perfect.
Ik wordt blij van zo een kapster.

Gilles - bijna 3 jaar geleden

Vriendelijk, kundig, goed advies, neemt de tijd, nette sfeervolle zaak

Inge - bijna 3 jaar geleden

Eerste afspraak altijd spannend.Nou Brenda een dikke 10 je hebt er weer een klant bij.

Henk - bijna 3 jaar geleden

Gewoon weer netjes geknipt met een bakje koffie en een gezellig praatje.

Jack - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd zonder wachten.Altijd gezellig én comfortabel. Met een goed gekapt hoofd weer naar huis!
Ik ben er blij mee!!

Anneke - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd prima, je luistert naar wat ik wil, lekker bakkie, gezellig praatje

Petra - ongeveer 3 jaar geleden

Goed geknipt, vlot, fijne plek, great service. Dank!

Hero - ongeveer 3 jaar geleden