Heel blij met een kapster, die verstaat wat je wil en niet wil 😉
Edith
-
bijna 4 jaar geleden
Floris
-
bijna 4 jaar geleden
Vriendelijke benadering, goed luisterend naar de wensen, geen haastwerk en niet duur.
Joke
-
bijna 4 jaar geleden
Een geweldige keratine behandeling gehad , van een hele lieve geduldige gezellige kapster.
Ik ben ontzettend blij met het mooie resultaat en ben zeker van plan vaker een afspraak te maken.
Desiree
-
ongeveer 4 jaar geleden
Goeie service en perfect geknipt.
Gilles
-
ongeveer 4 jaar geleden
Een prettige en deskundige behandeling! Aan te bevelen!
Irma
-
ongeveer 4 jaar geleden
Gezellig ontspannen sfeer
Samantha
-
ongeveer 4 jaar geleden
Anneke
-
ongeveer 4 jaar geleden
Kwam binnen vol stress want had onderweg angstaanval gehad . Maar ik kon mijn verhaal direct kwijt waardoor ik weer tot rust kwam . Je bent verder een prima kapster die met je meedenkt en je eerlijk verteld wat je staat of niet
Ploni
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super blij met m'n nieuwe look !
Jessica
-
ongeveer 4 jaar geleden