5.0
gebaseerd op 137 reviews

Heel blij met een kapster, die verstaat wat je wil en niet wil 😉

Edith - bijna 4 jaar geleden
Floris - bijna 4 jaar geleden

Vriendelijke benadering, goed luisterend naar de wensen, geen haastwerk en niet duur.

Joke - bijna 4 jaar geleden

Een geweldige keratine behandeling gehad , van een hele lieve geduldige gezellige kapster.
Ik ben ontzettend blij met het mooie resultaat en ben zeker van plan vaker een afspraak te maken.

Desiree - ongeveer 4 jaar geleden

Goeie service en perfect geknipt.

Gilles - ongeveer 4 jaar geleden

Een prettige en deskundige behandeling! Aan te bevelen!

Irma - ongeveer 4 jaar geleden

Gezellig ontspannen sfeer

Samantha - ongeveer 4 jaar geleden
Anneke - ongeveer 4 jaar geleden

Kwam binnen vol stress want had onderweg angstaanval gehad . Maar ik kon mijn verhaal direct kwijt waardoor ik weer tot rust kwam . Je bent verder een prima kapster die met je meedenkt en je eerlijk verteld wat je staat of niet

Ploni - ongeveer 4 jaar geleden

Super blij met m'n nieuwe look !

Jessica - ongeveer 4 jaar geleden