Ik vond de afspraak fijn. Mooie rustige salon, lekkere koffie en Brenda is aardig. Mijn haar zit weer mooi..
Wat een fijne kapper! Brenda neemt alle tijd voor me en snapt direct wat ik wil. Mijn haar is meteen de eerste keer al helemaal naar mijn wens geknipt. Dat is me nog niet eerder overkomen.
De aandacht voor mijn haar en het advies gaf mij het gevoel dat er goed naar mij werd geluisterd. Je hebt mijn weerbarstige en krullende haar heel netjes geknipt met een techniek die ik niet eerder heb ervaren. Ook heel bijzonder (en absoluut fijn) is dat je zo weinig mogelijk eraf knipt met een goed resultaat. De wastafel knelde voor het eerst niet in mijn nek. Wat mij betreft geen aanbevelingen. Je doet het heel goed.
Brenda straalt rust uit luistert naar je wensen. Altijd weer fijn om naar haar salon te gaan en met goed kapsel de salon weer te verlaten.
Brenda je bent een topper!
Mijn haar zit supermooi…
Ik vind het heerlijk hoe veel rust je uitstraalt.
Lieve groet, Jolien
Prima. Brenda is belangstellend, service gericht en gezellig!
Super vriendelijke mevrouw, top kwaliteit knippen en prachtige haren als resultaat! Zeker een aanrader!!
1 woord.. een kadootje ❤
Leuk kapperszaak. Vakkundig geknipt. Gezellig sfeer en een prima prijs - kwaliteitsverhouding
Dank voor je goede haaradvies en de heerlijke koffie. Je bent een topper.