Fijne kapper, mooi geknipt en lekker kunnen ontspannen.
Lucinda
-
bijna 4 jaar geleden
altijd fijn om door Brenda geknipt te worden
Petra
-
bijna 4 jaar geleden
Fijne sfeer, goede service en erg goed geknipt en geverft
Mirjam
-
bijna 4 jaar geleden
Brigitte
-
bijna 4 jaar geleden
Het is altijd fijn bij Brenda. Goed gesprek , lekkere koffie en perfect geknipt en gekleurd!
Graciëlla
-
bijna 4 jaar geleden
Ik ben heel erg tevreden. Was voor de eerste keer bij Brenda. Fijne sfeer en ontzettend tevreden over het knip resultaat. Meteen een vervolgafspraak gemaakt.
Karin
-
bijna 4 jaar geleden
Diana
-
bijna 4 jaar geleden
Professioneel en gezellig. Mijn haar zit weer goed! :)
Helge
-
bijna 4 jaar geleden
Bianca
-
bijna 4 jaar geleden
Weer blij met mijn nieuwe coupe! Altijd een feestje om bij Brenda in de stoel te zitten!
Esther
-
bijna 4 jaar geleden