5.0
gebaseerd op 137 reviews

Fijne kapper, mooi geknipt en lekker kunnen ontspannen.

Lucinda - bijna 4 jaar geleden

altijd fijn om door Brenda geknipt te worden

Petra - bijna 4 jaar geleden

Fijne sfeer, goede service en erg goed geknipt en geverft

Mirjam - bijna 4 jaar geleden
Brigitte - bijna 4 jaar geleden

Het is altijd fijn bij Brenda. Goed gesprek , lekkere koffie en perfect geknipt en gekleurd!

Graciëlla - bijna 4 jaar geleden

Ik ben heel erg tevreden. Was voor de eerste keer bij Brenda. Fijne sfeer en ontzettend tevreden over het knip resultaat. Meteen een vervolgafspraak gemaakt.

Karin - bijna 4 jaar geleden
Diana - bijna 4 jaar geleden

Professioneel en gezellig. Mijn haar zit weer goed! :)

Helge - bijna 4 jaar geleden
Bianca - bijna 4 jaar geleden

Weer blij met mijn nieuwe coupe! Altijd een feestje om bij Brenda in de stoel te zitten!

Esther - bijna 4 jaar geleden