Hele fijne afspraak en super blij met mijn kapsel!
Anita
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik vond het zeer prettig om door je geknipt en geverfd te worden, we hebben lekker over van alles gekletst het voelde als een goede therapie ;)
Mijn kapsel is geworden wat ik hoopte, ik ben weer blij met mijn haar, voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Marita
-
meer dan 3 jaar geleden
Daisy
-
meer dan 3 jaar geleden
Heel tevreden met het resultaat!
Mariette
-
meer dan 3 jaar geleden
Een goede kapster,die luisterd naar wat je wilt
Top
Monique
-
meer dan 3 jaar geleden
Bryan
-
meer dan 3 jaar geleden
Anja
-
meer dan 3 jaar geleden
Carla
-
meer dan 3 jaar geleden
Brenda
-
meer dan 3 jaar geleden
De tijd genomen voor een wasbeurt/hoofdmassage. Heerlijk. Alsook zo geknipt dat dat past bij mijn haar en hoe dat valt. Helemaal goed.
Thea
-
meer dan 3 jaar geleden