5.0
gebaseerd op 137 reviews

Hele fijne afspraak en super blij met mijn kapsel!

Anita - meer dan 3 jaar geleden

Ik vond het zeer prettig om door je geknipt en geverfd te worden, we hebben lekker over van alles gekletst het voelde als een goede therapie ;)
Mijn kapsel is geworden wat ik hoopte, ik ben weer blij met mijn haar, voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Marita - meer dan 3 jaar geleden
Daisy - meer dan 3 jaar geleden

Heel tevreden met het resultaat!

Mariette - meer dan 3 jaar geleden

Een goede kapster,die luisterd naar wat je wilt
Top

Monique - meer dan 3 jaar geleden
Bryan - meer dan 3 jaar geleden
Anja - meer dan 3 jaar geleden
Carla - meer dan 3 jaar geleden
Brenda - meer dan 3 jaar geleden

De tijd genomen voor een wasbeurt/hoofdmassage. Heerlijk. Alsook zo geknipt dat dat past bij mijn haar en hoe dat valt. Helemaal goed.

Thea - meer dan 3 jaar geleden